Bu makale, tyt dilbilgisi çıkmış sorular ile ilgili açıklamalarla güncellenecektir. RÜŞTÜ HOCA makalesinde tyt dilbilgisi çıkmış sorular’yi keşfedelim.

RÜŞTÜ HOCA sentezleyin

Videoyu buradan görüntüleyin

SEE ALSO  3 Sınıf Fen Bilimleri çalışma kitabı soruları sayfa 243 244 245 246 247 248 249 250 cevapları | 6 sınıf türkçe kitabı sayfa 137 cevapları hakkında en eksiksiz bilgiye genel bakış

Bu Impulsoutn web sitesinde, kendiniz için daha yararlı anlayış için tyt dilbilgisi çıkmış sorular dışındaki diğer bilgileri güncelleyebilirsiniz. Impulsoutn web sitesinde, sizin için her gün yeni ve doğru bilgileri her zaman güncelliyoruz, Size en ayrıntılı değeri getirme arzusuyla, Kullanıcıların internetteki haberleri en doğru şekilde kavrayabilmelerine yardımcı olun.

Konuyla ilgili bazı içerikler tyt dilbilgisi çıkmış sorular

Bazı resimler tyt dilbilgisi çıkmış sorular hakkındaki bilgilerle ilgilidir

Dil Bilgisi | SEÇME SORULAR | RÜŞTÜ HOCA

SEE ALSO  Açık İstiare / Kapalı İstiare - TERLETEN İKİLİLER / ÖNDER HOCA | Yeni güncellenen istiare örnekleri ile ilgili içeriğin özeti

RÜŞTÜ HOCA hakkında bilgi okumanın yanı sıra, Ardından impulsoutn.net Güncellemeyi hemen aşağıda olan daha fazla makale okuyabilirsiniz.

Daha fazla bilgi için burayı tıklayın

tyt dilbilgisi çıkmış sorular ile ilgili birkaç anahtar kelime

#Dil #Bilgisi #SEÇME #SORULAR #RÜŞTÜ #HOCA.

SEE ALSO  24)Kadir GÜMÜŞ - Tekke Halk Edebiyatı - I (AYT-Türk Dili ve Edebiyatı)2022 | En detaylı tasavvuf şiiri hakkında tüm bilgiler
[vid_tags].

Dil Bilgisi | SEÇME SORULAR | RÜŞTÜ HOCA.

tyt dilbilgisi çıkmış sorular.

tyt dilbilgisi çıkmış sorular bilgisiyle impulsoutn.net sizin için güncellenen bilgiyle, size değer getirmeyi umarak daha fazla bilgiye ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. impulsoutn.net ‘ın tyt dilbilgisi çıkmış sorular içeriğini izlediğiniz için içtenlikle teşekkür ederim.

  1. sınava hazırlanıyor diyor ki:

    kısacık=kıs-a-cık
    benim aklım=isim tamlaması zamirlerle de kurulabilir.
    birçoğU,tümÜ,birazI sözcükleri sonuna ek aldığı için zamir diyebiliriz.
    Herkes=belgisiz zamir
    birkaç=sıfat birkaçı=zamir
    bazı=sıfat bazısı=zamir
    9:40 yaptım ama o kadar zor değildi aslında sadece dikkat gerekiyor

  2. use zaten knk diyor ki:

    Bütün sorularda herkes yapar diye düşüyordum bana Özel değil diye düşünüyordum 7. Soruyu yapınca bi özel hissettim

  3. Hacı Bayrak diyor ki:

    canım hocam sizi cok seviyorum ama sınav o kadar piskolojimi bozdukuki sizi engellemek zorundayım kendinize iyi bakın

  4. Furkan ? diyor ki:

    TYT`ye 1 gün var. 5-6 tane karma dil bilgisi soru çözümünüzü izledim inşallah sınav açıklanınca da buraya gelip güzel bir sonuç aldığımı açıklayabilirim

  5. Mehmet Kayadelen diyor ki:

    Zor dediğiniz soruyu gördüğüm gibi cevapladım Allah sizden razı olsun sizin sayenizde oldu.
    Unutmayın: EMEK VERİRSEN ALLAH'TA EKMEK VERİR.
    RABBİM HEPİMİZİN YARDIMCISI OLSUN HERKESE BAŞARILAR. 🙏

  6. Kağan Konuş diyor ki:

    Hocam yaa en çok sizi özleyeceğim valla sanki 2x hıza almışım gibi konuşmanızı uyuma diye videonun ortasında bağırmanızı.. Kendinize iyi bakın hocam Allah razı olsun hakkınızı helal edin

  7. Yasemin Turhan diyor ki:

    Üstünden çok zaman geçti unuttuk bebegimle ders çalışmaya daha yeni fırsat bulabiliyoruz ama pes etmedik allahın izniyle devam herkese başarılar arkadaşlar

  8. Mustafa Bebek diyor ki:

    Videoya öyle bir kapılmışım ki zamanın nasıl geçtiğini fark etmedim bile. Bitince böyle bir aa noldu bitti mi şimdi oldum. Çok güzel video idi hocam elinize sağlık.

  9. Bahar Öner diyor ki:

    Bana ,fazla değil, 4-5 ay önce Türkçe de dil bilgisini parçalayacaksın deseler güler geçerdim. Ama şimdi zorlansam da yer yer bırakıp pes etmiş olsam da dil bilgisinin bitmesine 2-3 konu kaldı. Çok mutluyum. Teşekkürler Rüştü Hocam Allah sizden razı olsun. 💜

  10. Lena diyor ki:

    9/9 👌🏻
    Bu arada duyduğumda çok şaşırmıştım ondan dolayı paylaşmak isterim belki bilmeyenleriniz vardır. Gece kelimesinin kökü geçmektir hem türemiş bir sözcüktür hem de ünsüz değişimi (yumuşaması) vardır. 👍🏻

  11. Ayşe Nurrrr diyor ki:

    Hocam iyikilerin en güzel sahibisiniz çok teşekkür ederiz inşallah çalışan bütün arkadaşlar istedikleri yerlere gider sizin sayenizde ♥️♥️♥️iyiki varsınız, elinizden gelenin daha fazlasını yapıyorsunuz öğrencilerinix için

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.